Thursday, January 20, 2011

BergaYa Jak Lebih.....^_^

Hahahahahahaha.....ketawa dlu...
Punya la semangat aku ari ni, Nak tau apa yang semangatnya?????
erm td minta roomate settingkn wayar streamyx di ruang tamu kununnya maw study la, aku pun pas bersungkai td bawa lah kuar segala benda alah tuk study, yg pling x tahan buku yg seberat, entah bapa KG ni aku bawa lah kuar bersama kertas kajang yg aku beli punya lah bnyak (kwanku ckap "setahun pun x abis pki ni zila oiii...)hihihihihi.....di tambah plak dengan minuman tenaga tambahan aku ni "KACIP FATIMAH PERL"
aku minum tuk steady.....sekali HAram x berlajar pun,abis jak 1 subtopik aku bt trus aku pusing kiri ngadap lappy ku yg berwarna biru gelap...N then apa lagi ...faham2 jak lah yea.....hihihihhi
sdar2 dah dekat jam 12am dah..ini lah namanya Hangat2 Tahi kambing...Huahuahuahuahua......
P/S:Jgn lah study Sambil LAptop ngah Connect Ngan Internet, xkan Study jd nya.........



2 comments:

  1. uissshhh msuk la... sbuk beblogging nmpk... mo study statistics knun...

    ReplyDelete
  2. Ngah Pening mcm mana sbb soalan dia berangkai...sdah la td miss ajar dr tgah2 sbb smbung yg last wek...nah! blurrr la saya ni....!@#%&*

    ReplyDelete